English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد تأسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مجتمع خراسان

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد تأسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مجتمع خراسان
مراسم گرامیداشت پنجاه‌وهفتمین سالگرد تأسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور مقامات اقتصادی استان و جمعی از نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقل و صاحبان کالا و سایر فعالان اقتصادی استان،‌ در مجتمع خراسان برگزار شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، «امید جهانخواه» ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهد و «فرهادیان» معاون اداری و مالی گمرکات خراسان رضوی و هیئت همراه، ضمن حضور در شعبه فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد و بازدید از انبارهای این شعبه، پیام تبریک خود را به مناسبت پنجاه‌وهفتمین سالگرد تأسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مدیر مجتمع خراسان اهدا کردند.

ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهد در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت بیشتر برای مجموعه شرکت انبارهای عمومی، به‌ویژه مجتمع خراسان، در جریان مسایل جاری در شعبه فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد و سایر شعب مجتمع خراسان قرار گرفت و ضمن تأکید بر تعامل میان گمرک جمهوری اسلامی ایران و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، این شرکت را به عنوان بخشی از بدنه اجرایی گمرک معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، دکتر «محمدامین صباغی‌زاده» رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان هرمزگان در معیت «مرتضی قندچی» نایب‌رییس و دبیر اتحادیه کارگزاران گمرکی استان خراسان‌رضوی نیز در دیدار جداگانه‌ای با «مجید انصاری» مدیر مجتمع خراسان، این مناسبت را تبریک گفت.

در این دیدار که در دفتر مجتمع خراسان برگزار شد، انصاری ضمن معرفی سابقه، امکانات و تجهیزات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در کشور و سواحل جنوبی، به ظرفیت‌های قابل ملاحظه این شرکت در استان خراسان و نقش آن در رونق اقتصادی و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در منطقه پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا با یاری اتاق بازرگانی استان هرمزگان زمینه‌های انتقال کالا از بنادر به گمرکات استان خراسان‌رضوی فراهم گردد.

قندچی نیز با تأیید لزوم این همکاری، انجام این فرآیند را موجب رونق بیشتر اقتصادی کشور و همچنین تقویت عملیات اجرایی لجستیک و اشتغال‌زایی در استان هرمزگان دانست.

گفتنی است؛ در غرفه‌ای که به‌منظور گرامیداشت پنجاه‌وهفتمین سالگرد تاسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی برپا شده بود، ضمن معرفی سابقه و امکانات شرکت انبارهای عمومی به مراجعان و فعالان اقتصادی و کارکنان ستاد نظارت، از میهمانان و مدعوین پذیرایی صورت گرفت.

۱۵ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۲۹
تعداد کلیک: ۹۶۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500