English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از مجتمع خراسان

بازدید معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از مجتمع خراسان
معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران هم‌زمان با آغاز سال 1398، سال «رونق تولید» پس از حضور در دفتر مرکزی مجتمع خراسان، از شعب شهید مطهری و فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، «علیرضا ربیع نائینی» در جریان سفر به مشهد مقدس ضمن حضور در محل دفتر مرکزی مجتمع خراسان واقع در گمرک شهید کاوه مشهد و دیدار و مذاکره با رؤسا و مسئولان، در جریان برنامه ها و اقدامات این مجتمع قرار گرفت و از بخش‌ها و حوزه‌های اداری، انبارها و آخرین وضعیت رسوب کالا در شعب شهید مطهری و فرودگاه شهید هاشمی نژاد نیز بازدید کرد و از نزدیک با فرآیندهای جاری در این شعب آشنا شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این بازدید، ضمن تشکر از تلاش و کوشش «انصاری»، مدیر مجتمع خراسان و تمامی همکاران زحمتکش این مجتمع که منجر به سود‌ده شدن مجتمع در سال‌های اخیر شده است، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های جدی‌تر این مجتمع، شرکت ایران با نگاه ویژه‌ای به مسایل و مشکلات شعب مجتمع خراسان رسیدگی کرده و موجبات رونق فعالیت‌های شرکت در منطقه شمال‌شرق و شرق کشور، که پتانسیل زیادی در حوزه لجستیک و راه ارتباطی با آسیای میانه را دارد، فراهم شود.

وی همچنین حین بازدید از شعب شهید مطهری و فرودگاه شهید هاشمی نژاد از نزدیک با پرسنل دیدار و با رویه‌های کاری موجود در این شعب آشنا شد که موجب دلگرمی همکاران این شعب گردید. در طول این بازدیدها گزارشی از تعرفه‌های دریافتی به کالاهای موجود در انبارها و همچنین فعالیت‌های بخش خصوصی  و رقبا در اطراف این شعب به وی ارایه شد.



۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۰۹:۱۵
تعداد کلیک: ۱,۱۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500