English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار مدیر و مسئولان مجتمع خراسان با ناظر گمرکات خراسان‌رضوی به مناسبت روز جهانی گمرک

دیدار مدیر و مسئولان مجتمع خراسان با ناظر گمرکات خراسان‌رضوی به مناسبت روز جهانی گمرک
مدیر و مسئولان مجتمع خراسان با حضور در ستاد نظارت گمرکات خراسان‌رضوی و دیدار با ناظر، معاونان و کارکنان این ستاد، روز جهانی گمرک را به ایشان تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، «مجید انصاری» مدیر مجتمع خراسان به همراه رؤسا و مسئولان این مجتمع به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی گمرک (مصادف با ۲۶ ژانویه) با حضور در دفتر «امید جهانخواه» ناظر گمرکات خراسان‌رضوی و مدیرکل گمرک مشهد، به نمایندگی از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، پیام تبریک خود را به ایشان تقدیم کردند.

امید جهانخواه نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و پرسنل مجتمع خراسان به لحاظ ارایه خدمات مطلوب به تجار و فعالان اقتصادی استان با وجود تنگناها و مشکلات موجود، گفت: با مدیریت مهندس انصاری و تلاش و همت همکاران ایشان، شاهد افزایش حجم عملیات و خدمات ارایه‌شده و در نتیجه افزایش سود شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در استان خراسان باشیم.

مجید انصاری نیز در این دیدار ضمن تشکر از حسن توجه گمرک به مجتمع خراسان، ابراز امیدواری کرد: با توجه نگاه ویژه مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی به استان خراسان رضوی، در سال آینده شاهد افزایش امکانات، کیفیت در ارایه خدمات و توسعه خدمات مجموعه شرکت انبارهای عمومی در استان خراسان باشیم.

سپس مدیر مجتمع خراسان و هیئت همراه در دیدارهای جداگانه‌ای با معاونان، کارشناسان، کارکنان و پرسنل انتظامات ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، این مناسبت را به ایشان تبریک گفتند.

وی ضمن حضور در شعب شهید مطهری و فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد و دیدار با مسئولان و کارکنان گمرک مستقر در این شعب، این مناسبت را گرامی داشت و همچنین پیام تبریک مدیر مجتمع خراسان به مدیران‌کل گمرکات سرخس و لطف‌آباد (دیگر شعب تابعه این مجتمع) از سوی سرپرستان این شعب ابلاغ شد.



۹ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۵۷
تعداد کلیک: ۱,۶۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500