English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری دوره آموزشی تحول و دستیابی به خلاقیت‌های فردی و سازمانی در مجتمع خراسان

برگزاری دوره آموزشی تحول و دستیابی به خلاقیت‌های فردی و سازمانی در مجتمع خراسان
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، در راستای تقویت مهارت‌های نیروهای انسانی، افزایش بهره‌وری و همچنین رشد تیمی و افزایش هماهنگی سازمانی، نخستین دوره آموزشی تحول و دستیابی به خلاقیت‌های فردی و سازمانی توسط «هاشم راعی» از اساتید حوزه انجمن مدیران صنایع و سازمان فنی و حرفه‌ای استان خراسان‌رضوی و با حضور «انصاری» مدیر مجتمع خراسان و سرپرستان و پرسنل شعب تابعه مجتمع خراسان (شعب سرخس، شهید مطهری، لطف‌آباد، فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد و شهید کاوه مشهد) در محل سالن کنفرانس گمرک مشهد در مجتمع خراسان برگزار شد.

در این دوره آموزشی، مباحث مربوط به تشریح فرآیند تحول فردی و سازمانی، مزایای افزایش خلاقیت و نوآوری در سازمان‌ها، تعریف مفهوم موفقیت و برشمردن ویژگی‌های انسان موفق، فرآیند تعریف نوآوری و تشریح تفاوت‌های تغییر با نوآوری مطرح شد. 

از ویژگی‌های این دوره آموزشی می‌توان به موضوع تأکید بر لزوم انعطاف‌پذیری و تغییر و تحول هوشمندانه متناسب با تغییرات برونرسازمانی و آموزش اصول استفاده بهینه از زمان و منابع و راه‌های رسیدن به اهداف در تمامی امور زندگی فردی و اجتماعی و سازمانی اشاره کرد. آموزش تکنیک‌های راه‌های رسیدن به موفقیت و برنامه‌ریزی و تلاش برای نیل به اهداف از پیش تعیین شده، از دیگر مطالب ارایه شده در این دوره بود.


۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۹:۱۱
تعداد کلیک: ۱,۲۵۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500