English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام نوروزی مدیر مجتمع خراسان به مناسبت آغاز سال 1397

پیام نوروزی مدیر مجتمع خراسان به مناسبت آغاز سال 1397
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، «مجید انصاری» مدیر مجتمع خراسان با صدور پیامی خطاب به همکاران خود در این مجتمع، آغاز سال 1397 و فرا رسیدن فصل بهار، عرصه تجلی شکوهمند مواهب الهی بر بستر طبیعت را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

عرض تبریک و شادباش دارم به مناسبت فرارسیدن نوروز و فصل بهار، عرصه تجلی شکوهمند مواهب الهی بر بستر طبیعت.

سال گذشته با تمام فراز و نشیب‌ها برای مجتمع خراسان، سال صرف فعل «ما می‌توانیم» و تبلور همدلی و کار گروهی برای خروج سربلند از رکود و زیان چند ساله بود و سال نو پایانی به یکسال تلاش بی‌وقفه و صادقانه شما عزیزان و آغازی برای خدمتی نو و پرشورتر به کشور عزیزمان ایران است.

اینجانب به نمایندگی از مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بر خود واجب می‌دانم که از تک تک شما همکاران ارجمند بابت همت و تلاشتان قدردانی نمایم و سالی خوب و سرشار از نشاط و سلامتی و عزت و افتخار را برای شما و خانواده معززتان آرزو میکنم.

امیدوارم در سایه رهنمودهای مسئولان محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال «حمایت از کالای ایرانی» تلاش مضاعفی در کنار یکدیگر برای ارتقای و اعتلای اقتصاد ایران سربلند داشته باشیم و تداوم بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان محترم را با افتخار شاهد باشیم.

مجید انصاری

مدیر مجتمع خراسان
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۰۱
تعداد کلیک: ۱,۰۶۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500