English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری دوره آموزشی «مقررات ایمنی و اپراتوری صحیح لیفتراک» در مجتمع خراسان

برگزاری دوره آموزشی «مقررات ایمنی و اپراتوری صحیح لیفتراک» در مجتمع خراسان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، بر اساس پیشنهاد مدیر مجتمع خراسان و با مساعدت مسئولان شرکت انبارهای عمومی ایران و با هدف افزایش مهارت و توانایی رانندگان لیفتراک، یک دوره آموزشی با عنوان «مقررات ایمنی و اپراتوری صحیح و اصولی لیفتراک» با بهره‌گیری از کارشناس شرکت سپاهان لیفتر، در دفتر مجتمع خراسان برگزار شد.

در این دوره آموزشی دو روزه، علاوه بر رانندگان و انبارداران و رؤسای عملیات مجتمع خراسان، دو نفر از همکاران بخش فنی شرکت سهلان نیز حضور داشتند و آموزش‌های لازم در خصوص مقررات ایمنی کار، اپراتوری صحیح و اصولی لیفتراک و همچنین برنامه‌ریزی نحوه زمان‌بندی و اجرای سرویس و نگهداری لیفتراک به شرکت‌کنندگان به‌صورت تئوری و عملی ارایه گردید.

شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهینامه معتبر شرکت سپاهان لیفتراک را نیز دریافت کردند.

مهندس انصاری، مدیر مجتمع خراسان در روز پایانی این دوره آموزشی نیز ضمن حضور در جمع شرکت‌کنندگان و تأکید بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارتقای سطح دانش و آگاهی پرسنل، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این دوره‌ها بتواند در ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و صاحبان کالا و همچنین ارتقای سطح ایمنی و امنیت کار، تأثیرات مثبتی داشته باشد.

در پایان نیز لوح سپاسی برای قدردانی و حضور و تدریس این دوره آموزشی از سوی مدیر مجتمع خراسان به مدیر آموزش شرکت سپاهان لیفتر اهدا شد.



   
   
   
   
۲۶ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۰۸
تعداد کلیک: ۱,۶۶۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500