English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تبریک ناظر گمرکات استان خراسان رضوی به مناسبت پنجاه و ششمین سالروز تاسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

پیام تبریک ناظر گمرکات استان خراسان رضوی به مناسبت پنجاه و ششمین سالروز تاسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، آیین پنجاه و ششمین سالروز تاسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور مدیر، معاون اداری و مالی و مسئولان مجتمع خراسان، ناظر گمرکات استان خراسان رضوی، معاون اداری و مالی گمرک مشهد، جمعی از پرسنل گمرک مشهد، مراجعان و صاحبان کالا در محل دفتر مجتمع خراسان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، مذاکرات مفید و سازنده‌ای با ناظر گمرکات استان در خصوص مسایل مجتمع در رابطه با شعب فرودگاه، سرخس، لطف‌آباد و همچنین پذیرش نخستین محموله ریلی در شعبه لطف‌آباد، طرح‌های توسعه ای مجتمع به ویژه در مرز  لطف‌آباد و گمرک نیشابور و حفظ و افزایش تعاملات فی‌مابین و سایر مسایل پیش رو در سطح استان انجام گرفت.

امید جهانخواه، ناظر گمرکات استان خراسان رضوی نیز ضمن حضور در این مراسم، با ارسال پیامی، فرا رسیدن سالروز تأسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را تبریک و برای رشد و تعالی سازمانی شرکت،‌ آرزوی توفیق نمود. 

همچنین در این مراسم که با استقبال مراجعان و کارکنان گمرک همراه بود، مهندس انصاری مدیر مجتمع خراسان، با تنی چند از نمایندگان شرکت‌های حمل و صاحبان کالا در خصوص افزایش همکاری‌های فی‌مابین به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

 


۱۸ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۴۳
تعداد کلیک: ۱,۴۱۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500