English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مدیر مجتمع خراسان پس از گذشت یک سال همراهی در تلاش و فعالیت همکاران مجتمع خراسان

پیام مدیر مجتمع خراسان پس از گذشت یک سال همراهی در تلاش و فعالیت همکاران مجتمع خراسان
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، «مجید انصاری» مدیر مجتمع خراسان پس از گذشت یک سال از زمان تصدی این مسئولیت، با صدور پیامی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش بی‌وقفه کارکنان مجتمع خراسان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و همراهی با سیاست‌های مدیریتی، خواستار تلاش، پشتکار و همت بیشتر و سعی در بالا بردن سطح توانایی و دانش کاری و همچنین مطالعه و تحقیق و ارتقای توانایی‌های تمامی پرسنل مجتمع خراسان شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

با گذشت یک‌سال همکاری و تلاش بی‌وقفه در کنار یک‌دیگر توانستیم شرایط مجتمع خراسان را از رکود و ضرر خارج کنیم و با برنامه‌ریزی و هم‌فکری اقدامات بسیار مثبتی در راستای رشد و ارتقای جایگاه مجتمع خراسان امکان‌پذیر شد که این امر میسر نبود، مگر با کمک و همت تک تک شما. خداوند را شاکرم که توانستیم در این یک سال با شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و با حمایت‌های مدیران ارشد شرکت و همت و تلاش و پشت‌کار تمامی همکاران، قدم‌های مثبتی در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی برداریم.

شرایط فعلی مجتمع، شرایط مناسبی است و لازم است با توجه به بستر فراهم شده و حمایت مدیران ارشد شرکت از مجتمع خراسان، پیشنهادات و برنامه‌های ارتقای جایگاه مجتمع را مطرح و برای اجرایی کردن آن‌ها برنامه‌ریزی نماییم.

در اینجا، ضمن تشکر از  زحمات شبانه‌روزی تمامی پرسنل کوشا و پر تلاش این مجتمع که نقش اصلی را در رسیدن به این مهم ایفا کردند، تقاضای تلاش، پشتکار و همت بیشتر و سعی در بالا بردن سطح توانایی و دانش کاری و همچنین مطالعه و تحقیق و ارتقای توانایی‌های تمامی پرسنل مجتمع خراسان را مطرح می‌کنم؛ بنابراین تمامی همکاران بایستی برای ارتقای توانایی و دانش کاری، برنامه‌های مطالعاتی و آموزش را در اولویت کار خود قرار دهند.

بحمدا... در حال حاضر همه همکاران این مجتمع در توان‌مندی، انرژی و انگیزه کاری و سواد، شناخته شده هستند و حرفی برای گفتن دارند. اما تقاضای من ارتقای این توانمندی‌هاست. امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب و همچنین تلاش برای شناسایی و معرفی و بازارهای موجود و قابل ورود برای مجتمع، زمینه رشد و ارتقای مجموعه فراهم گردد. زیرا با توجه به برنامه‌های توسعه ای که در دست اقدام است، نیازمند افراد توان‌مند برای تقسیم وظایف هستیم و چه بهتر که این افراد از داخل مجموعه انتخاب و پرورش و تقویت شوند.

تجربه ثابت کرده توجه به توان‌مندی‌های افراد، می‌تواند در انجام صحیح‌تر امور، مفید واقع گردد و بایستی سعی کنیم همه کارکنان از روزمره‌گی و یک‌نواختی خارج شویم. این امر علاوه بر لذت بیشتر از کار و احساس مفید بودن، باعث کاهش استرس‌های کاری و بالارفتن انگیزه خواهد شد. با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت هم، سعی خواهد شد این تلاش، بی‌پاسخ نماند.

با توجه به شرایط مهیا شده نیاز به یک «یا علی» و همت از سوی تمامی پرسنل داریم و از همه کارکنان مجتمع خراسان دعوت می‌کنم در امور جاری، مشارکت و هم‌فکری کنند و سرپرستان شعب نیز افراد را در تصمیم‌گیری‌های خود دعوت به مشارکت نمایند تا ان‌شاءا... و با یاری خداوند و اتکال به آقا امام رضا(ع)، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اتفاقات جدید و مثبت و روبه رشدی در مجتمع خراسان، در جوار مرقد مطهر رضوی باشیم.

بنده هم به عنوان بخش کوچکی از این مجموعه، با یاری وکمک تک تک شما، تمام توان خود را در جهت ارتقا و حفظ شرایط مجموعه مجتمع خراسان به کار خواهم بست و خداوند را شاکرم و افتخار می‌کنم که بتوانم سهمی در رشد اقتصادی منطقه، حفظ شان و آبروی شرکت و تثبیت و ارتقای شرایط همکاران در مجتمع خراسان داشته باشم.

از خداوند متعال برای تمام شما آرزوی سلامتی، بهروزی و موفقیت دارم.

مجید انصاری / مدیر مجتمع خراسان

۱۹ آذر ۱۳۹۶ ۰۹:۱۷
تعداد کلیک: ۹۶۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500