English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیر و مسئولان مجتمع خراسان از شعبه سرخس

بازدید مدیر و مسئولان مجتمع خراسان از شعبه سرخس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، مدیر مجتمع خراسان به همراه رؤسای اداری مالی، عملیات و امور گمرکی و برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات و مسئول امور مالی مجتمع خراسان از شعبه سرخس بازدید کردند.

در این بازدید موضوعات مشارکت با بخش خصوصی در راه آهن سرخس و بازدید و آشنایی با شرایط موجود منطقه ویژه اقتصادی سرخس پیگیری و انجام شد.

همچنین طی ملاقات با مدیر کل جدید گمرک سرخس جناب آقای «رحیم زاده» ضمن عرض تبریک انتصاب ایشان،  راه های افزایش تعاملات فی مابین و ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به صاحبان کالا و رانندگان کامیون های ترانزیتی و همچنین فضاهای توسعه کسب و کار در این منطقه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه جلسه ای با مدیر کل پایانه مرزی سرخس جناب آقای مهندس «سرگلزایی» برگزار شد و در این جلسه ایشان ضمن ابراز رضایت از همکاری مدیریت و پرسنل شعبه سرخس، توضیحاتی در خصوص طرح های عمرانی و بازسازی محوطه گمرک سرخس ارائه دادند. همچنین درخصوص شرایط گردش کار در گمرکات مرزی مواردی مطرح گردید.

در پایان مدیریت و مسئولین مجتمع خراسان به همراه سرپرست شعبه سرخس با حضور در محل انبارها و بارانداز این شعبه و تصمیماتی در راستای اجرای صحیح امور جاری شعبه و بالا بردن ایمنی و رعایت اصول HSE اخذ گردید.

 
 
    
    
 


۴ شهریور ۱۳۹۶ ۰۸:۵۵
تعداد کلیک: ۱,۲۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500