English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار مدیر مجتمع خراسان با مدیر پایانه‌ مرزی و مدیرکل گمرک سرخس

دیدار مدیر مجتمع خراسان با مدیر پایانه‌ مرزی و مدیرکل گمرک سرخس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، «مجیدانصاری» مدیر انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مجتمع خراسان با مدیر پایانه مرزی و مدیرکل گمرک سرخس دیدار و بر حفظ و افزایش تعامل و همکاری‌های فی‌مابین و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان گفت‌وگو کردند. 

در این نشست، «راستی» مدیر کل گمرک سرخس، ضمن اعلام آمادگی مجموعه گمرک سرخس در جهت تقویت و افزایش همکاری‌های فی مابین به منظور رونق اقتصادی هرچه بیشتر ، بر تکمیل و تقویت موضوع نیروها وتجهیزات مورد نیاز جهت کنترل بهتر درب‌های ورود و خروج تجاری و مرزی و همچنین سیستم آتش نشانی و اطفاء حریق، تاکید کرد و گفت: تامین کامل ایمنی و امنیت محوطه و کالاها، با توجه به ازدحام و توقف حجم بالایی از کامیون‌های عبوری از اهمیت ویژه‌ای بر خوردار است.

مدیر انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مجتمع خراسان تعامل سازنده و بیشتر با گمرک وسایر ارگان‌های مستقر در منطقه را در جهت توسعه پایدار و سرمایه گذاری صحیح و موفق  و همچنین ایجاد اشتغال و رونق منطقه، بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: در صورت قبول تعهد، بایستی تمامی امور به بهترین شکل انجام شود.

ایشان ضمن اشاره به برنامه های توسعه‌ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در منطقه مرزی سرخس در خصوص عوامل تاثیرگذار بر افت حجم فعالیت‌ها و روش‌های افزایش فعالیت‌ها بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین در دیدار مدیر مجتمع خراسان با مدیر پایانه مرزی سرخس و بازدید از کل محوطه و فرآیندهای کاری و عملیاتی راه آهن سرخس، در ارتباط با نظم و ساماندهی به تردد کامیون‌ها در محوطه گمرک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است ، مدیر انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مجتمع خراسان با فرمانده هنگ مرزی سرخس و کارکنان شعبه سرخس دیدار و گفت و گو کرد.


    

   


۳ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۵۷
تعداد کلیک: ۱,۸۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500