English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار مدیر مجتمع خراسان با فرماندار، مدیر پایانه‌ مرزی و مدیرکل گمرک لطف آباد

دیدار مدیر مجتمع خراسان با فرماندار، مدیر پایانه‌ مرزی و مدیرکل گمرک لطف آباد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، «مجیدانصاری» مدیر انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مجتمع خراسان با فرماندار، مدیر پایانه مرزی و مدیرکل گمرک لطف آباد دیدار و بر حفظ و افزایش تعامل وهمکاری‌های فی مابین گفت‌وگو کردند. 

فرماندار شهرستان لطف آباد ضمن خیرمقدم و قدردانی از فعالیت‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران که سبب اشتغال زایی و رونق در منطقه شده است، گفت: مجموعه فرمانداری آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری‌های سازنده فی‌مابین و حمایت‌ها از تلاش‌ها و اقدامات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در شهرستان لطف آباد، اعلام می نمایم. 

مدیر انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مجتمع خراسان با تاکید بر برنامه‌های شرکت مرکزی در منطقه و گمرک مرزی لطف آباد و شرایط درآمدی کنونی، وجود یک تصمیم جمعی و کار تیمی صادقانه و اخلاق مدارانه را لازمه توسعه بیشتر دانست و گفت: یکی از اهداف شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران توسعه مناطق محروم و اشتغال زایی جوانان شایسته و بومی این مناطق می‌داند.

همچنین در بازدید از گمرک لطف آباد، «کریمی»  مدیرکل گمرک لطف آباد با اشاره به حدود اختیارات و مسوولیت‌های گمرک و پایانه در مرزها و وجود پتانسیل‌های بسیار بالای گمرک و منطقه مرزی لطف آباد جهت سرمایه گذاری و توسعه فعالیت‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، گفت: تامین کامل ایمنی و امنیت محوطه و کالاها ، با توجه به ازدحام و توقف حجم بالایی از کامیون‌های عبوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است که به لزوم داشتن برنامه میان مدت و بلند مدت توسط شرکت انبارهای عمومی مجتمع خراسان، ضروری به نظر می رسد.

مدیر انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مجتمع خراسان با تاکید بر اینکه در صورت قبول تعهد ، بایستی تمامی امور به بهترین شکل انجام شود، به برنامه های توسعه ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در منطقه مرزی لطف آباد اشاره کرد و گفت: مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تعامل سازنده و بیشتر با گمرک و سایر ارگان‌های مستقر در منطقه را در جهت توسعه پایدار و سرمایه گذاری صحیح و موفق و همچنین ایجاد اشتغال و رونق منطقه، بسیار حایز اهمیت دانستند و بر لزوم داشتن دیدگاه بلند مدت در مسیر توسعه پایدار تاکید داشتند.

در ادامه این بازدیدها، «محمدی» مدیرکل پایانه های لطف آباد از آمادگی خود جهت همکاری با شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مجتمع خراسان خبر داد و گفت:  نظم فعلی ایجاد شده در شعبه مرزی لطف آباد را مرهون تلاش‌های کارکنان و تصمیمات بموقع و سازنده مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران می دانم و از این جهت صمیمانه از این تلاش‌ها تشکر و قدردانی دارم.

مدیر انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مجتمع خراسان ارایه فعالیت های بموقع و با کیفیت مناسب را از اهم وظایف و تخصص شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران دانست و بر ادامه روند توسعه و انتقال تجهیزات مناسب بمنظور ارایه خدمات هر چه مطلوبتر و با کیفت بالاتر به ارباب رجوع محترم تاکید نمود.

گفتنی است در پایان این بازدید مدیرمجتمع خراسان در محل کار کارکنان شعبه لطف آباد حضور یافت و در رابطه با مسایل کاری و مشکلات احتمالی و دریافت پیشنهادات کارکنان با آنان مذاکره و گفتگو کرد.

 



  
    
 

 

۳ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۴۵
تعداد کلیک: ۱,۶۸۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500