به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، در پی تاکید مهندس «آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئتمدیره شرکت در نشست هماندیشی مدیرانعامل شرکتها و شعب تابعه مبنی بر افزایش توان سوددهی مجموعه شرکت، مجتمع خراسان اقدام به تشکیل کمیته «بازاریابی و توسعه کسبوکار» با هدف افزایش توان درآمدزایی و سوددهی و شرح کار «شناسایی فرصتهای اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در منطقه»، «تدوین طرحهای استراتژیک و عملیاتی بازاریابی در سطوح مختلف و انجام فعالیتهای اقتصادی، بازرگانی و تبلیغاتی بهمنظور تقویت بنیه مالی شرکت»، «برنامهریزی و تلاش در خصوص ایجاد فرصتهای جدید اقتصادی جهت افزایش درآمد و جذب سرمایه» و «اجرا و پیادهسازی نظام ارتباط با مشتریان و هدایت مشتریان به سمت وفاداری» با عضویت مدیران و سرپرستان شعب تابعه کرد.
«جمالزاده» دبیر کمیته بازاریابی و توسعه کسبوکار مجتمع خراسان در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی، توضیحات لازم را در خصوص اهمیت موضوع بازاریابی و توجه به مشتریان شرکت و حرکت به سمت تصمیمسازیهای موثر و انجام برنامهریزی صحیح و مدون در راستای ارتقای درآمد مجتمع با توجه ویژه به مباحث علمی و عملی در حوزه بازاریابی، بازارسازی و ارتباط، حفظ و ارتقای مشتریان ارایه کرد و در ادامه تعریف بازاریابی را «پاسخ اخلاقی به نیاز مشتریان» دانست و خواستار توجه بیش از پیش تمامی همکاران مجتمع به این مهم شد.
«محمدعلی اعتماد گلستانی» مدیر مجتمع خراسان به عنوان رییس کمیته، در ادامه ضمن تاکید بر تقویت همدلی و همافزایی در بین همکاران و قدردانی از زحمات تمامی همکارن دلسوز و زحمتکش شعب تابعه، بر موضوعات اخلاقمحوری، مشتریمداری، امانتداری در همه سطوح، تلاش مضاعف همکاران در حوزه بازاریابی، توسعه اصولی و استفاده از پتانسیل و امکانات این مجتمع در راستای کسب درآمد بیشتر با کمترین هزینه تاکید کرد و با ارایه راهکارهای اجرایی خواستار پیگیری و اجرای سریعتر پروژههای زودبازده در شعب تابعه شد.
در ادامه، اعضای جلسه طرحها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند که همه آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از اولویتبندی طرحها، نسبت به پیگیری آنها از طریق دبیر و اعضای کمیته اقدام شود.
بر این اساس، تشکیل کمیته «بررسی نظام پیشنهادهای کارکنان مجتمع خراسان» بهمنظور استفاده از فرصتهای اقتصادی و حرکت به سمت توسعه پایدار و افزایش درآمد با حفظ رضایتمندی مشتریان، از مصوبات اولین جلسه کمیته بازاریابی و توسعه کسبوکار مجتمع خراسان بود.
گفتنی است؛ مدیران شعب تابعه مجتمع خراسان نیز موظف به تشکیل کمیته بازاریابی و توسعه کسبوکار در هر یک از شعب، برگزاری جلسات منظم و ارسال گزارشهای مربوطه به دفتر دبیر کمیته مجتمع شدند.