English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت مرکزی از شعب خراسان

بازدید عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت مرکزی از شعب خراسان
عضو هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن بازدید از مناطق مختلف ستادی و عملیاتی شعب سرخس، لطف آباد و نیشابور، با مدیران کل گمرک مستقر در این شعب دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، «حمیدرضا کیامنفرد» عضو هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «مهدی حکاری» مدیر امور اجرایی، طی بازدید میدانی از شعب تابعه مجتمع خراسان، از نزدیک با بخش‌ها و رویه‌های مختلف عملیاتی، طرح‌های توسعه‌ای و مشکلات موجود این شعب آشنا شده، و با مدیران کل گمرکات مستقر در این شعب دیدار و گفتگو کردند.
همچنین در دیدار ایشان با مدیران کل گمرکات سرخس و لطف‌آباد و مسئول گمرک نیشابور و همچنین معاون بازرگانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس، ضمن تشکر از حمایت‌های مدیران کل گمرکات از مجموعه انبارهای عمومی و تعامل موجود فیمابین، گفت: با توجه به انعقاد قرارداد جدید با گمرک، همکاری بیشتر در جهت توسعه فعالیت‌ها و تحقق اهداف ذینفعان در راستای رشد اقتصادی منطقه و حفظ منافع سهامداران اصلی آن، که جامعه بازنشستگان کشوری است، فراهم گردد. 
در این دیدارها، مدیران گمرکات مذکور با بیان موضوعاتی ازجمله موقعیت‌های توسعه‌ای موجود در منطقه، به بیان انتظارات و تعاملات و همکاری نزدیک ‌بین گمرک و شرکت انبارهای عمومی پرداختند.
گفتنی است، کیامنفرد در دیدار با کارکنان شعب تابعه مجتمع خراسان ضمن بیان پیگیری مشکلات شعب مجتمع خراسان، اظهار داشت: با تلاش مضاعف یکایک همکاران، شاهد پیشرفت بیشتر وضعیت درآمدی مجتمع خراسان باشیم.  
شایان ذکر است، در این بازدیدها، «مجید انصاری» مدیر مجتمع خراسان، به ارائه گزارشاتی از شرایط مسدود بودن مرزهای ورودی و وضعیت مجتمع خراسان، از نظر نیاز به سرمایه گزاری شرکت در شرق کشور، شرایط سازمان نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات تخلیه و بارگیری و همچنین ایمنی انبارها ارائه کرد و طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای مجتمع خراسان پرداخت. 

 

   
   

۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۱۴
تعداد کلیک: ۴۳۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500